Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Defect & Retour
RMA Service
Wanneer u te maken krijgt met een defect product, kunt u een RMA nummer aanvragen. Een verzoek tot retourzending kan uitsluitend worden ingediend middels een e-mail naar [email protected] met daarin de volgende gegevens:
- Naam
- Bedrijfsnaam
- E-mailadres
- Productomschrijving (inclusief serienummer)
- Probleembeschrijving
U ontvangt binnen 2 werkdagen na inzending van uw retour-verzoek een bevestiging met het RMA nummer.
Goederen dienen binnen 10 werkdagen na de bevestiging bij Fieldworks Direct B.V. te worden aangeboden onder vermelding van het RMA nummer.
In het geval dat de garantietermijn verlopen is of wanneer het defect veroorzaakt is door eigen toedoen, kan de reparatie van het product niet (meer) onder garantie uitgevoerd worden.
U ontvangt voordat de reparatie uitgevoerd wordt een offerte voor de kosten.
Pas na uw akkoord wordt het product daadwerkelijk gerepareerd.